LOGO Państwowa Szkoła Muzyczna w Koninie

Państwowa Szkoła Muzyczna w Koninie

Poleć znajomemu
Imię i nazwisko:
Twój e-mail:
E-mail znajomego:
Tu jesteś: Strona główna O szkole Aktualności Moje granie na fortepianie - regulamin

Moje granie na fortepianie - regulamin



Data dodania:11.02.2021
Moje granie na fortepianie - regulamin

 

 

 Sekcja Fortepianu i Organów

W PSM I i II st. Im. I. J. Paderewskiego w Koninie ogłasza

VIII Szkolny Konkurs Pianistyczny

“Moje granie na fortepianie”

 

REGULAMIN KONKURSU:

1.     Organizatorami VIII Szkolnego Konkursu Pianistycznego “Moje granie na fortepianie” są nauczyciele Sekcji Fortepianu i Organów w PSM I i II st. im. I. J. Paderewskiego w Koninie.

2.     Konkurs odbędzie się w formie online, ze względu na panującą sytuację epidemiczną.

3.     Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas fortepianu szkoły muzycznej I stopnia.

4.     Celem konkursu jest:

-      umożliwienie dzieciom występu i zaprezentowanie większej publiczności programu, który przygotowały podczas zdalnego nauczania

-      popularyzacja dziecięcej literatury fortepianowej

-      wymiana doświadczeń pedagogów

-      zachęcenie uczniów do dalszej pracy i rozwijania pasji

5.     Uczestnicy występują w trzech grupach wiekowych:

   I grupa – uczniowie klas I i II cyklu 6-letniego oraz klas I cyklu 4-letniego

   II grupa – uczniowie klas III i IV cyklu 6-letniego oraz klas II cyklu 4-letniego

   III grupa – uczniowie klas V i VI cyklu 6-letniego oraz klas III i IV cyklu 4-letniego

6.     Program: dwa dowolnie wybrane utwory o zróżnicowanym charakterze, wykonane z pamięci.

7.     Każdy utwór można nagrać osobno, ale umieścić go w jednym pliku.

8.     Zasady przesyłania plików wideo:

a) uczestnik konkursu zobowiązany jest do wysłania pliku wideo nauczycielowi instrumentu głównego

b) nauczyciel przedmiotu głównego udostępnia otrzymane pliki na platformie Teams na kanał “Sekcja Fortepianu i Organów” do wglądu Jury.

9.     Termin wstawiania przez nauczycieli nagrań na platformę Teams: 16.04.2021r. (piątek) do końca dnia.

10.  Ogłoszenie wyników nastąpi: 26.04.2021r. na stronie szkoły.

11.   Wykonania oceniać będzie Jury powołane przez Dyrektora szkoły.

12.   Kandydaci oceniani będą w skali od 1 do 25 punktów:

Grand Prix – 24-25 pkt.

I miejsce – 23 pkt.

II miejsce – 22 pkt.

III miejsce – 21 pkt.

Wyróżnienie I st. – 20 pkt.

Wyróżnienie II st. – 19 pkt. 

 

13.   Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają dyplomy, a laureaci także nagrody rzeczowe.